jump to navigation

Rugăciunea ucenicului Ianuarie 28, 2011

Posted by alaandrei in Social.
trackback

„Învaţă-mă, Doamne, calea orînduirilor Tale, ca s’o ţin pînă în sfîrşit!

Dă-mi pricepere, ca să păzesc Legea Ta şi s’o ţin din toată inima mea!

Povăţuieşte-mă pe cărarea poruncilor Tale, căci îmi place de ea.

Pleacă-mi inima spre învăţăturile Tale, şi nu spre cîştig!

Abate-mi ochii dela vederea lucrurilor deşarte, înviorează-mă în calea Ta!

Împlineşte-Ţi făgăduinţa faţă de robul Tău, făgăduinţa făcută pentru cei ce se tem de Tine!

Depărtează dela mine ocara de care mă tem! Căci judecăţile Tale sînt pline de bunătate.

Iată, doresc să împlinesc poruncile Tale: fă-mă să trăiesc în neprihănirea cerută de Tine!”

Comentarii»

1. Rodica Filat - Ianuarie 30, 2011

Domnul sa ne ajute pe toti sa spunem amin si sa fim primii care implinim!

P.S. Am trimis niste poze pe emailul tau, dar imi respinde emailul. Sa ne spui daca ai primit pozele.

2. lili - Aprilie 11, 2011

foarte frumos


Lasă un răspuns

