jump to navigation

Dragostea mamei îl readuce la viaţă pe fiul noul-născut August 31, 2010

Posted by alaandrei in Social.
trackback

Deşi în raportul original nu s-a făcut nici o referinţă la implicarea lui Dumnezeu în acest caz, ştim că  orice lucru bun şi orice dar desăvîrşit vine de sus de la Tatăl luminilor (Iacov 1:17) Elementul care serveşte drept unul inspirator, este dragostea neclintită a mamei în faţa verdictului morţii. Acest fel de dragoste este de fapt şi un element al credinţei de care trebuie să ne ţinem.

Sydney, Australia – Nou-născutul, Jemie Ogg, care s-a născut prematur, a fost readus la viaţa de mama sa. După cum comunică Mail Foreign Service, sora lui geamănă a supravieţuit, dar medicii i-au spus mamei lui Jemie, Kate, cînd l-au adus pe bebeluş pentru aşa numita îngrijire „Kangaroo”, că el nu are absolut nici o şansă de supravieţuire.

TEhnica „Kangaroo” se spune în raport „este o tehnică care se promovează într-un număr crescînd de clinici din ţară, şi se bazează pe contactul direct dintre pielea copilului şi cea a părintelui sau chiar  a unui frate ori soră.”

Într-adevăr cînd băieţelul i-a fost adus, medicii le-au spus părinţilor să-şi ia adio de la copil. „Noi l-am pierdut pe Jamie,” a spus el, „ne pare rău.”

Kate a spus, „El era foarte slăbit. Mînuţile şi picioruşile sale micuţe atîrnau fără vlagă. Mi-am scos halatul şi l-am culcat pe piept, spriginindu-i căpşorul cu braţul şi l-am ţinut aşa. El nu se mişca deloc şi noi am început să vorbim cu el şi să-i spunem despre sora sa, despre toate acele lucruri pe care ni le doream să le facem împreună cu el.

„Dar după doar cinci minute l-am simţit mişcîndu-se ca şi cum s-ar fi speriat, după care a început să respire din ce în ce mai regulat. „M-am gîndit atunci, O, Doamne, ce se întîmplă? La scurt timp el a deschis ochii. S-a întîmplat o minune.”

Doctorul a fost anunţat despre cele întîmplate, dar el doar a trimis o soră care să-i asigure că acestea sunt doar nişte reflexe naturale şi că nu ar fi posibil nici cum ca copilul să fie în viaţă.”

Cînd medicul sosi la faţa locului şi examină copilul nu putea să-şi creadă ochilor, repetînd, „nu-mi vine să cred, nu-mi vine să cred.”

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

