jump to navigation

La mulţi ani, preaiubitului meu August 12, 2010

Posted by alaandrei in Felicitări.
Tags: , , , , , , , ,
trackback

Tall RoseNici nu vreau să-mi închipui ce-ar fi fost,

De nu te-aş fi-ntîlnit în viaţa mea,

Prin tine Domnul dă vieţii mele rost,

Şi am tot ce un soţ vreodată-ar putea da.

Îţi mulţumesc că eşti aşa cum eşti,

Că ai pe Domnul – Cap şi Salvator,

Orice-ar veni eu tot te voi iubi,

Şi te aştept să vii, de unde eşti, cu dor.

De ziua ta noi îţi dorim atîta sănătate,

Ca şi-n continuare să le poţi sluji,

La toţi ce-n Evanghelie i-au parte,

Şi astfel voia Lui a împlini.

Să si curaj şi multă îndrăzneală,

Să aperi Adevărul cum şi faci,

Să fii pentru feciorii tăi o pildă,

Cînd spui ceva, lucrezi sau taci.

Să ai tot ce-ţi doreşte al tău suflet,

Să fii ferice, împlinit şi bucuros,

Ca toţi cei  ce privesc la al tău umblet,

Să vadă-n tine chipul lui Hristos!

Cu multă dragoste, cei ce te iubesc

Comentarii»

1. Curbet Alexandru - August 22, 2009

La mulţi ani şi din partea mea , pentru fratele Andrieş. Nu ştiam că e ziua dumnealui.

alaandrei - August 22, 2009

Mulţumim mult!

2. Radu Blendarencu - August 16, 2010

Andries, esti o mare binecuvintare pentru familia noastra. Ii multumim Domnului pentru ca avem un asa prieten si o asa familie model

alaandrei - August 27, 2010

Multumim mult si slavit fie Domnul pentru asa prieteni si frati ca voi!


Lasă un răspuns

