jump to navigation

Joni Earickson-Tada diagnosticată cu cancer Iunie 25, 2010

Posted by alaandrei in Social.
Tags: , , , , , ,
trackback

„De ani de zile am sperat  ca tetraplegia(paralezia celor patru membre datorită leziunii măduvii spinării) mea să încurajeze şi persoanele care luptă cu cancerul… acum am cu adevărat şansa să  accentuiez şi să mă alipesc la această „călătorie”, afirmînd că harul lui Dumnezeu este întotdeana sufiecient indiferent de boală sau dizabilitate.”

„Avocata handicapului îndrăgită în lumea întreagă, artista şi tetraplegica Joni Eareckson Tada a fost diagnosticată cu cancer la sîn,” a anunţat preşedintele Centrului Internaţional pentru persoane cu dizabilităţi, Doug Mazza, după ce a primit confirmarea medicului ei. „Joni va trebuie să mai facă cîteva teste urmate de o intervenţie chirurgicală săptămîna care vine. Tot intervenţia va ajuta la stabilirea gradului şi evoluţiei bolii.”

Ken Tada, soţul lui Joni, este foarte încrezător. „Medicii ne-au spus că mai multe descoperiri în tratarea cancerului la sîn s-au făcut în ultimii 5 ani decît în ultimii 150 de ani. Deci, ştim că e pe mîni bune.”

Joni a continuat idea lui Ken „deşi cancerul este ceva nou pentru mine, sunt mulţumitoare să primesc de la Dumnezeu orice crede El că este potrivit pentru mine. Da este ceva îngrijorător, dar fiţi liniştiţi pentru că eu şi Ken suntem absolut convinşi că Dumnezeu va folosi aceste împrejurări pentru a ne mări credinţa, a ne lumina speranţa şi a întări mărturisirea noastră înaintea oamenilor.”

Joni este legată de scaunul cu rotile de mai bine de 40 de ani şi este fondatoarea misiunii internaţionale a persoanelor cu dizabilităţi şi a fost apărătorul tuturor persoanelor cu dizabilităţi. A fost în Consiliul Naţional a persoanelor cu handicap şi în Comitetul Consultativ pentru Departamentul de Stat al SUA. Ea este asociatul senior pentru preocupările de invaliditate pentru comitetul de la Lausanne pentru Evanghelizarea Mondială şi serveşte în calitate de consultant pentru Misiunea Americană a Leproşilor, Institutul de Învăţare a persoanelor cu dizabilităţi şi în Ghilda Scriitorilor creştini, precum şi în Societatea Medicală şi Stomatologică.

„Întotdeauna am preţuit slujirea pe care Dumnezeu a încredinţat-o misiunii „Joni and Friends” oamenilor cu diferite dizabilităţi, orice de la autizm pînă la Alzheimer, de la spinal bifida pînă la leziuni ale măduvii spinării. De ani de zile am sperat  ca tetraplegia(paralezia celor patru membre datorită leziunii măduvii spinării) mea să încurajeze şi persoanele care luptă cu cancerul… acum am cu adevărat şansa să  accentuiez şi să mă alipesc la această „călătorie”, afirmînd că harul lui Dumnezeu este întotdeana sufiecient indiferent de boală sau dizabilitate.”

După operaţie Joni va urma un curs de tratament care va fi stabilit în funcţie de rezultatele intervenţiei. „Din fericire, tetraplegia mea nu influienţează semnificativ nici operaţia nici tratamentul. Sunt ca o oricare altă femeie diagnosticată cu cancer.” „Vreau să-mi dau toate silinţele să mă fac bine.”

Joni continuă să slujească comunitatea celor cu dizabilităţi  prin intermediului Centrului pentru Persoanele cu Dizabilităţi oferind o gamă largă de posibilităţi de slujire celor cu dizabilităţi din toată lumea, inclusiv programe TV şi radio.

Mai multe detalii cu privire la sănatatea şi progresele lui Joni puteţi să le aflaţi pe site-ul oficial al misiunii Joni and Friends.

Comentarii»

1. Curbet Alexandru - Iunie 30, 2010

O femeie extraordinară şi cu o atitudine ce mă surprinde.

alaandrei - Iunie 30, 2010

Da intr-adevar, si este si o incurajare nemaipomenita pentru cei in suferinta!

2. Sergiu Rutcovschi - Iulie 15, 2010

Pentru sora Jony este un exemplu in vestirea Evangheliei. S-o sustinem in rugaciunile noastre in acestea momente grele!


Lasă un răspuns

