jump to navigation

Avalon /I don’t want to go/ Eu nu voi pleca Martie 2, 2010

Posted by alaandrei in Poezie, Video.
Tags: , , , , ,
trackback

Ai schimbat  lumea

Cînd la mine veni-I

Ai adus pasiune în adâncul inimii

Domnul meu să Te urmez în toate

Nu mai vreau să plec niciodată

Dacă  nu eşti în acea parte

Fiindcă ştiu fără Tine nu sunt decît o minciună

Şi nu vreau să merg pe acea cale

Rătăcind în depărtare

Fiindcă inima tre să fie lîngă Tine

Deci eu nu voi pleca

Deci vie orice

Voi sta cu Tine

Eu merg,  condu-mă

Poti sa ma numeşti nebun

Dar eu promit oricum

Că eu nu voi pleca

Dacă  nu eşti în acea parte

Fiindcă ştiu fără Tine nu sunt decît o minciună

Şi nu vreau să merg pe acea cale

Rătăcind în depărtare

Fiindcă inima tre să fie lîngă Tine

Deci eu nu voi pleca

Făr atingerea

Făr dragostea Ta

Ce mă umple ca un ocean

Al tău har e suficient

Eu nu voi pleca …

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

