jump to navigation

Hipotermia umanităţii Ianuarie 25, 2010

Posted by alaandrei in Social.
Tags: , , , , ,
trackback

Am aşteptat mult acest week-end ca să mergem cu băieţii la săniuş. M-au tot întrebat dacă vin şi eu cu ei. Dar azi, cînd le-am spus că pe aşa ger poţi să capeţi degerături,  ei,  cum şi era de aşteptat, m-au ascultat şi am căzut de acord că vom merge la săniuş de îndată ce se va mai „muia” gerul. „Ce e de mirare?” veţi înţreba. Nu faptul că copiii au înţeles pericolul şi s-au conformat. Mă miră însă faptul că unii oamenii, care au putere şi influienţă, văd pericolul, şi totuş merg inainte fără să le pese ce urmări vor avea deciziile pe care le iau. Oare sunt ei mai neînţelepţi decît copiii?

Consiuliul Europei este pe cale să adopte rezoluţia privind discriminarea pe bază de orientare sexuală, consecinţe grave ale căreia sunt tot atît de  reale ca şi cele  ale gerului, iar repeziciunea şi amploarea cu care se vor manifesta mă fac să mă cutremur şi să mă îngrozesc, pînă în adîncul fiinţei mele. Putem oare sta indiferenţi? Ne vor ierta copiii copiilor noştri aceasta?

Poate că nu avem aceeaşi putere ca membrii delegaţiei, dar putem să să-i sensibilizăm şi să le aducem la cunoştinţă adevărata „faţă” a acestei rezoluţii.

O altă posibilitate de a participa la acest proces de votare este prin intermediul postului la care se vor alipi toţi cei cărora nu le este indiferent viitorul copiilor şi nepoţilor noştri şi nu voi exagera cu nimic dacă zic a umanităţii.

Indiferenţai sau inactivitatea nu doar ne vor ajunge, ci ne vor şi distruge!

Comentarii»

1. Articole deosebite din 20-27 ianuarie 2010 culese din blogosfera moldovenească « Curbet Alexandru - Ianuarie 31, 2010

[…] şi Andrei Talmazan Cărţi care merită… studiate ianuarie 27, 2010Hipotermia umanităţii ianuarie 25, […]


Lasă un răspuns

