jump to navigation

Ce faci cînd la farmacie nu mai sunt măşti? Noiembrie 20, 2009

Posted by alaandrei in Copil fiind....
Tags: , , , , , , ,
trackback

Recent a venit în vizită cumnata mea care, ştiind cît de mult dorea fratele ei să-şi aducă aminte de copilărie, a adus … nişte raci. Eu, pentru că am crescut la oraş şi nu prea sunt amatoare de astfel de delicatese, nici măcar nu mi-am imaginat ce înseamnă să prepari aceste creaturi. Bine, ştiu că se fierb pînă îşi schimbă culoarea verde şi neatractivă în una roşie şi ademenitoare, dar cam atît …  Punîndu-i la dispoziţie un vas şi bucătăria l-am lăsat pe soţul meu să descopere în adîncul personalităţii sale de constructor şi unele aptitudini de bucătar. Dar n-a durat mult pînă cînd restul membrilor familiei au „simţit” şi direct şi la figurat că procesul de descoperire a început. Un miros pătrunzător şi neplăcut a umplut casa, urcînd pînă la etajul doi şi trecînd orice bariere a dat de ştire: racii se fierb. Încercam să ieşim în coridorul care ducea la scară doar în caz de strictă necesitate şi apoi ne grăbeam repede să închidem toate uşile posibile, dar degeaba, mirosul devenea tot mai puternic. Sigur că nimeni din membrii familiei nu a coborît la masa de seară, nemaivorbind de faptul ca să guste din ” acea opreră de artă” a maiestrului de curînd descoperit. În final, discutînd despre această experienţă inedită, ca soluţie pentru mirosul care încă mai plutea în aer, am propus în glumă: ” Trebuie să ne punem măşti.” Adriel-Benedict, care era cel mai atent la toată discuţia, sări din braţele tatălui său, şi se grăbi în odaia sa. „Unde pleci, Beni?” l-am întrebat curioasă. „Eu? Mă duc să-mi pun mască,” anunţă el vajnic. Ştiind că nu avem în casă măşti, m-am gîndit imediat la nişte măşti pe care le aveam de la Revelionul trecut, şi n-am mai putut să mă ţin. Am izbucnit în rîs şi le-am spus şi celorlalţi care era faza. Benedict la fel de vajnic se întoarse în odaie purtînd masca… de iepuraş pe cap. Bună soluţie, dacă la farmacie nu mai sunt măşti putem să le folosim pe cele de carnaval, atunci poate şi atmosfera din ţară se va mai schimba puţin!

Comentarii»

1. Erik Brewer - Noiembrie 23, 2009

vai cat de mult ne am ras de asta, ha ha ha

alaandrei - Noiembrie 23, 2009

Pentru aceasta am si plasat articolul, ca sa mai descreţim puţin frunţile, si sa mai inveselim atmosfera!

2. Radu Blendarencu - Noiembrie 24, 2009

Interesanta intimplare


Lasă un răspuns

