jump to navigation

Ce ar fi trebuit să cunoască fiecare fată … mamă, băiat … bărbat, … fiecare om Noiembrie 6, 2009

Posted by alaandrei in Combate imoralitatea.
Tags: , ,
trackback

Am fost binecuvîntată în mod deosebit prin relaţia pe care o am cu soţul meu,  în special posibilitatea de a-i oferi soţului meu virginitatea mea iar el, la rîndul său, mi-a oferit acelaş lucru!

Am auzit pe cineva care afirma că nu ţine neapărat ca viitoarea lui soţie să fie virgină. Cred că după vizionarea acestui filmuleţ şi-ar fi schimbat părearea.

Poate pentru cineva aceasta sună demodat şi lipsit de sens. Dar vreau să spun că doar sună,  nu este. De pretutindeni şi de peste tot tinerii noştri sunt convinşi că virginitatea nu mai este la modă şi nici necesară. Dar iată că acum se dovedeşte că ceea ce pentru părinţii noştri a fost sfînt astăzi a mai ajuns să fie confirmat şi de oameni de ştiinţă. Ceea ce se trîmbiţează de la toate colţurile nu este pentru că cineva vă doreşte binele, ci pentru că-şi urmăreşte interesele sale, iar cei lipsiţi de experienţă şi creduli, dornici de a fi în pas cu … desfrîul şi bolile, fără ca să realizeze acest lucru, le fac jocul.

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

