jump to navigation

De ce nu mă ia Domnul în cer? August 29, 2009

Posted by alaandrei in Copil fiind....
Tags: , , , ,
trackback

privire spre cerAceasta este întrebarea pe care  Adriel- Benedict mi-o adresează frecvent, în special, cînd îi vorbesc despre cer. „Dar de ce Domnul nu mă ia în cer acum, eu vreau în cer?!” Poate, veţi spune că în naivitatea  lui de copil, care încă n-a gustat din plăcerile vieţii aici pe pămînt, îşi doreşte el acest lucru! Dar oare este ceva ce poate fi comparat cu ce ne-a pregătit Tatăl nostru, cu cerul? Şi-apoi nu trebuie şi noi să fim la fel de nerăbdători să ajungem acolo. Nu cumva grijile şi problemele pămînteşti ne fac să uităm de frumuseţea cerului şi casa de sus. Oare tînjim noi cu adevărat după cer, aşa cum o face un copilaş naiv şi sincer în dorinţa lui de a fi cu Dumnezeu în cel mai extraordinar loc, creat de EL pentru noi?

Comentarii»

1. Sergiu - August 29, 2009

„copilas naiv”??? De ce e naiv… fiindca crede ca exista cerul?

alaandrei - August 30, 2009

naiv(lipsit de experienţă şi prefăcătorie, sincer) îl pot considera unii oameni, care fie din neştiinţă fie din lipsă de credinţă nu doresc în cer din toată inima. un articol cu acelaş gînd „nu tăia mîinile copilului tău”.
apropo, am vizitat blogul LaSerBlog şi ne-am convins că e de calitate, cu inima sunteţi în Moldova şi deseori vorbiţi de Dumnezeu.
după cîte am văzut avem ceva în comun, am studiat la aceleaşi Universităţi iar finul nostru este din satul Grozeşti …

2. Sergiu - August 31, 2009

Uite la asa ceva nu m-am asteptat🙂 De Grozesti nu prea stie lumea🙂. Chiar si Nisporeniul este putin cunoscut in comparatie cu alte raioane. Cine Va este fin, daca nu este secret? Eu am plecat din 1991 din sat, dar poate il cunosc🙂
Va doresc o seara buna!

alaandrei - August 31, 2009

Finul nostru este Igor Foltea, tatăl său fost primar iar mama director de şcoală, are şi un frate, Sergiu şi o soră Dina. Sănătate!

3. Sergiu - Septembrie 1, 2009

Cit de mica e lumea… este un sat mare!🙂
Pe Igor il cunosc, este cu citva ani mai mic. Dar cu mult mai bine il cunosc pe Sergiu. Am invata cu el impreuna la Colegiul de Informatica, apoi la UTM (chiar la aceasi specialitate). Cind eram la scoala din sat am jucat la aceasi echipa handbal si am colindat Moldova impreuna pe la intreceri. Nu m-am mai intilnit cu el de cind am terminat universitatea (de 10 ani). Stiu ca a lucrat un timp la o Vama in sudul Moldovei. Nu stiu daca mai este in Moldova, probabil e plecat si el… Daca il vedeti transmitetii salutari din partea mea, sint sigur ca ma mai tine minte :)).

alaandrei - Septembrie 1, 2009

Da e plecat şi el, acum locuieşte în România şi lucrează tot la vamă. Îi vom trasmite salutări prin Igor! O zi bună!


Lasă un răspuns

