jump to navigation

Femeile aducătoare de veşti bune(continuare) August 28, 2009

Posted by alaandrei in Femeile Bibliei fără Nume.
Tags: , , , , , , , , , ,
trackback

Aceste fete nu s-au dus ele să-l caute pe Saul şi pe slujitorul lui, ci cei doi oameni au venit şi le-au întrebat.

Aşa se întîmplă şi în viaţă noastră de multe ori. În călătorii, fie în avion, fie în alte împrejurări, de foarte multe ori mi s-a întîmplat, din vorbă în vorbă, să fiu întreabă ce fac, şi atunci spun că predau Biblia… Îmi aduc aminte, venind odată cu avionul în România, un  bărbat înalt s-a aşezat lîngă mine – eram singură- şi m-a întrebat: „Care îţi este profesia?” I-am răspuns: „Predau Biblia.” S-a uitat nedumerit la mine şi a spus: „Ce înseamnă aceasta?” Am încercat să-i vorbesc despre Dumnezeu, dar el nu a vrut să continuie această discuţie. Totuş, au existat alte cazuri în cazuri în care, cu bucurie, oamenii au primit vestea bună, şi anume, că Dumnezeu L-a trimis pe Fiul Său să moară pentru omenire, pentru mine şi tine, şi crezînd în jertfa Domnului Isus, să primim vestea cea bună, ca să putem căpăta iertarea, putem fi o fiinţă nouă, căci în El avem viaţa veşnică.

Dorinţa mea este ca şi tu să fii sensibilă, chiar dacă uneori  eşti obosită pe cale. Desigur, uneroi, din  cauza oboselii trupeşti sau a trecerii prin încercări, te întrebi: „Oare am eu ceva de oferit altora? Sunt prea necăjită şi sufăr prea mult…” Dar, chiar atunci Dumnezeu vrea să-ţi arate că tu ai ceva mai bun decît orice altceva, decît orice bogăţie pe care ar putea-o avea cineva fără Dumnezeu. De ce? Pentru că „un nume bun este mai de dorit decît o bogăţie mare”. Şi ce nume mai bun decît cel de fii şi fiice ai lui Dumnezeu, putem să avem noi, cele care vom trăi veşnic cu El? De ce? Pentru că L-am primit pe Isus Hristos ca Domn şi Mîntuitor în inima noastră prin credinţă. Aceasta este o veste bună, şi cîte alte veşti bune nu avem prin cunoaşterea Cuvîntului lui Dumnezeu, care ne dă răspunsuri la toate frămîntările şi problemele vieţii noastre.

Îmi aduc aminte cum, pe cînd lucram într-un cabinet de cosmetică, a intrat înăuntru o doamnă şi mi-a spus: „Am încercat tot ce am putut, vreau să-mi iau viaţa, nu mai are nici un rost să trăiesc.” În ziua aceea eram tristă şi mă gîndeam: „Chiar acum trebuie să-i răspund acestei femei?” Dar Duhul Domnului mi-a spus: „Nu contează în ce stare eşti tu, această femeie este într-o stare disperată, întristarea ta se poate rezolva, pentru că noi putem  veni cu orice problemă să o aruncăm la picioarele lui Dumnezeu, dar ea este fără nădejde, dacă vrea să-şi ia viaţa.” Această femeie a avut răbdare, m-a aşteptat pînă la terminarea serviciului, am discutat cu ea, i-am vorbit despre Dumnezeu şi ea L-a primit pe Isus Hristos. Atunci acea negură în care se afla şi dorinţa de a-şi lua viaţa, au dispărut din mintea ei, pentru că ea a înţeles că Dumnezeu a creat-o în lumea aceasta cu un anumit scop, şi anume, să Se proslăvească prin ea şi prin fiecare din noi.

Dumnezeu vrea ca noi toţi, fie prin încercări, prin suferinţă, prin probleme vieţii noastre, să devenim asemenea chipului Său, asemenea caracterului Său frumos, plin de dragoste, plin de bunătate. El care nu vrea rău omului, ci El vrea binele. Prin Isus Hristos Dumnezeu este accesibil pentru toţi; El îi doreşte pe toţi, îi ascultă şi doreşte  să le împlinească nevoile. Rămîne ca oamenii să asculte sfaturile Cuvîntului lui Dumnezeu. Şi cine să le dea sfaturile acestea, dacă nu cei care Îl cunosc pe Dumnezeu?

Aceste fete care scoteau apă, i-au dat lui Saul şi slujitorului său un sfat bun, ca să-l găsească pe  Samuel, omul lui Dumnezeu. Această veste bună a făcut ca Saul, nu numai să găsească măgăriţele, ci şi să-şi găsească poziţia lui – de împărat – în planul lui Dumnezeu pentru el. Dumnezeu vrea să te foloseacă pe tine, ca femei aducătoare de veşti bune. Dacă cunoşti vestea bună că Dumnezeu este Mîntuitorul tău personal, doreşti  tu să păstrezi această veste bună numai pentru tine? Tu ai găsit  răspuns la întrebările vieţii, tu poţi să spui şi altora despre bucuria mîntuirii. În Romani 10:14-15 ni se spune: „Dar cum vor chema pe Acela în care n’au crezut? Şi cum vor crede în Acela, despre care n’au auzit? Şi cum vor auzi despre El fără propovăduitor? Şi cum vor propovădui, dacă nu sînt trimeşi? După cum este scris: „Cît de frumoase sînt picioarele celor ce vestesc pacea, ale celor ce vestesc Evanghelia!”

Tu ai ascultat şi cunoşti Cuvîntul lui Dumnezeu, tu ai pace cu Dumnezeu, aşa cum ni se spune în Romani 5:1: „Deci, fiindcă sîntem socotiţi neprihăniţi, prin credinţă, avem pace cu Dumnezeu, prin Domnul nostru Isus Hristos.” Tu care ai pace cu Dumnezeu, care ai bucuria  de a fi fiica Lui, spune această veste bună, arată şi altora cum pot să-L găsească pe Domnul. Mă rog ca să fie cît ma mute femei aducătoare veşti bune!

Mia Oglice, Femeile Bibliei , Un studiu Biblic despre „Femeile fără Nume”

Reprodus cu permisiunea autoarei

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

