jump to navigation

Alege să fii fericit August 20, 2009

Posted by alaandrei in Social.
Tags: , , , , ,
trackback

Poate că doreşti să fi fost mai frumos sau mai frumoasă, mai talentat sau înzestrat cu calităţi deosebite. Poate că privind la alţii te simţi inferior şi lipsit de însemnatate şi valoare. Poţi lăsa aceste gînduri să-ţi fure fericirea şi bucuria de a trăi. Poţi însă spune: „Doamne, eu ştiu că Tu m-ai creat, în felul în care sunt, cu un scop. Acesta este planul Tău, şi Tu mi-ai dat tot, ceea de ce am nevoie, pentru a-l duce la îndeplinire.” Aceata este alegerea ta!!!

„Să nu fiţi iubitori de bani. Mulţămiţi-vă cu ce aveţi, căci El însuş a zis: „Nicidecum n’am să te las, cu nici un chip nu te voi părăsi.” Aşa că putem zice plini de încredere: „Domnul este ajutorul meu, nu mă voi teme: ce mi-ar putea face omul?” Hebrew 13:5-6

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

