jump to navigation

Lasă trecutul în urmă August 11, 2009

Posted by alaandrei in Social.
trackback

Dacă într-adevăr doreşti să te faci sănătos atît în plan fizic cît şi cel emoţional, trebuie să te ridici şi să mergi înainte prin viaţă. Nu mai stai culcat şi plîngîndu-ţi de milă. În schimb, începe să ierţi pe cei care te-au rănit. Astăzi poate fi un punct de cotitură în viaţa ta, un timp de noi începuturi. Nu mai pierde nici un minut, încercînd să înţeleţi de ce s-au întîmplat acele lucruri rele în viaţa ta, sau în viaţa celor dragi ţie. Refuză să mai trăieşti cu mentalitea de victimă.

„Pe cine altul am eu în cer afară de Tine? Şi pe pămînt nu-mi găsesc plăcerea în nimeni decît în Tine. Carnea şi inima pot să mi se prăpădească: fiindcă Dumnezeu va fi pururea stînca inimii mele şi partea mea de moştenire.” Psalmul 73:25-26

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

