jump to navigation

Dezvoltă o imagine sănătoasă de sine August 8, 2009

Posted by alaandrei in Gîndul zilei.
trackback

ţesut în pîntecele mameiTrebuie să înţelegi un adevăr foarte important, tu nu eşti un accident cosmic, rătăcind la întîmplare şi fără nici un scop prin viaţă. Dumnezeu are un plan specific cu viaţa ta. El nu a intenţionat să treci prin viaţă fiind miserabil, deprimat, singuratic, bolnav şi înfrînt.

„Dacă voi lua aripile zorilor, şi mă voi duce să locuiesc la marginea mării, şi acolo mîna Ta mă va călăuzi, şi dreapta Ta mă va apuca. Tu mi-ai întocmit rărunchii, Tu m’ai ţesut în pîntecele mamei mele…” Psalmul 139:9-10, 13

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

