jump to navigation

Se apropie Ramadanul August 4, 2009

Posted by alaandrei in Social.
trackback

De la 22 august pînă la 20 septembrie lumea musulmană începe sărbătoarea lunii Ramadan. Urmaşii islamului postesc de la răsăritul soarelui pînă la asfinţitul lui: aceasta înseamnă că nu vor mînca, bea sau avea relaţii conjugale. Numai copiii, oamenii bolnavi şi femeile însărcinate nu ţin post în aceată perioadă. Mulţi creştini în înreaga lume se roagă timp de aceste patru săptămîni pentru musulmani, deoarece în această perioadă musulmanii sunt mai deschişi faţă de Dumnezeu şi lucrurile legate de viaţa spirituală. Este luna în care mulţi au vedenii şi visează pe Răscumpărătorul.

Rugaţi-vă pentru musulmani ca ei să afle adevărul despre Dumnezeu.

Rugaţi-vă pentru persoanele care au viziuni şi visuri despre Răscumpărătorul, ca ei să găsească o biserică care ar putea să-i ajute să crească spiritual.

Rugaţi-vă pentru protecţie, înţelepciune şi multă energie pentru cei care Îl slujesc pe Domnul în lumea musulmană.

Comentarii»

1. Ion Grosu - August 4, 2009

Wow. Tot respectul pentru această atitudine demnă.

2. Barnaba - August 12, 2009

Si noi musulmanii ne rugam in aceasta luna si nu numai, pentru voi, ca sa gasiti adevarul neschimbat si calea cea dreapta ! Allah sa va ilumineze !
In luna ramadan, pe langa cele 5 rugaciuni cotidiene, musulmanul se mai roaga pe timpul noptii tarziu, atunci cand altii dorm, el investeste din timp, din sanatate si din bani pentru a-l sluji pe bunul Dumnezeu.
Nu poti sa cresti spiritual sau de niciun fel prin intermediari ! nicio biserica din lume nu-ti poate da pacea adevarata, autocontrolul, si cresterea spirituala asa cum ti-o da unicul Dumnezeu creator si demn de slujit: Allah, preaslavit si preamarit sa fie numele sau !
Pace voua !

3. florentina - Ianuarie 25, 2010

Sunt romanca si am tinut ramadan 4 ani consecutiv,ptr ca am fost an Spania si iubitul meu era marocan(arab),dar nu am tinut ptr el ci ptr ca asa simteam si vroiam eu.Acum eu sunt an Romania si ma gandesc serios sa ami schimb religia definitiv si sa devin musulmanaca,mai ales ca mi-a murit tatal pe care al iubeam ffff.mult si asta ma dat peste cap.Chiar as vrea sa intru in islam.

alaandrei - Ianuarie 25, 2010

Draga florentina, multumim pentru sinceritatea ta. Consideram ca nu este nimic mai important in viaţa unui om decît relaţia lui cu Dumnezeu. Faptul că vei schimba religia inca nu-ţi asigură o relaţie intimă şi personală cu Dumnezeu. Cred că e bine să cercetezi bine lucrurile şi să faci o alegere pe care mai apoi nu doar să nu o regreţi dar care să-ţi dea siguranţa vieţii veşnice şi a statutului de copil a lui Dumnezeu! Noi personal am găsit această siguranţă după ce am crezut în Mesia, Fiul lui Dumnezeu care a venit să împace lumea cu Tatăl, vezi about. Dar poţi să vezi şi alte site-uri care ai putea sa le vizitezi si care vorbesc mai mult la acest subiect cum ar fi http://aishahdinmoldova.wordpress.com/, http://almekkan.wordpress.com/

4. Radu Blendarencu - Ianuarie 25, 2010

Draga Florentina

Ai spus ca vrei sa iti schimbi religa definitiv. Din mesajul tau se vede foarte clar ca tu cauti ceva care ar putea sa iti ofere pace în urma pierderii pe care ai avut-o. Noi toţi trecem prin astfel de momente, şi eu am trăit clipe când am pierdut fiinţe dragi. Însă liniştea toată mângâerea am găsit-o la DOmnul Isus. Vreau sa iti spun ca pacea pe care o cauti poate sa ti-o dea doar Domnul Isus Hristos. Dar pentru aceasta trebuie sa o ceri.

Sunt convins ca trecind la islam problemele tale abia vor incepe. Si cunosc multe marturii ale fetelor care au trecut la islam. Cunosc in România un bărbat care a fost musulman, insă dupa ce a găsit pacea lui Isus, a lăsat tot în urmă, şi acum este împăcat cu Dumnezeu.


Lasă un răspuns

