jump to navigation

Găseşte putere în vreme de durere August 4, 2009

Posted by alaandrei in Social.
trackback

Dezvoltă mentalitatea de biruitor şi priveşte ce va face Dumnezeu. Poate eşti obosit şi îngrijorat, doborît şi gata să renunţi definitiv. Nu-ţi permite să ridici steagul alb prin care să recunoşti că te predai. Trebuie să te eliberezi de aceasta mentalitate de înfrînt  şi să gîndeşti şi să crezi pozitiv. Atitudinea corectă este: „Eu ies din această stare. Ştiu că ziua eliberării mele este aproape. Cît despre mine eu şi casa mea vom sluji Domnului!”

„Şi dacă nu găsiţi cu cale să slujiţi Domnului, alegeţi astăzi cui vreţi să slujiţi: sau dumnezeilor cărora le slujeau părinţii voştri dincolo de Rîu, sau dumnezeilor Amoriţilor în a căror ţară locuiţi. Cît despre mine, eu şi casa mea vom sluji Domnului”. Iosua 24:15

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

