jump to navigation

Da am fost şi noi acolo, da am fost şi noi la vot Iulie 29, 2009

Posted by alaandrei in Social.
trackback

Împreună cu familia am mers, în dupa-amiaza zilei, ca să ne îndeplinim datoria de cetăţeni ai acestui stat „liber şi independent”. Am semnat în dreptul numelui şi am primit buletinul de vot. Apoi am aplicat ştampila în dreptul strejarului, după care am trimis bucata de hîrtie în „cutia magică”. Şi azi ca şi la data de 5 aprilie am fost martorii celei mai senzaţionale performanţe: bunelul meu cît şi bunica morţi de cîţiva zeci de ani au revenit pe listele de votare, cel mai trist este că pe buletinele lor de vot, cu siguranţa, ştampila nu va fi  pusă conform convingerilor lor, ci a celor care i-au inclus pe listă. Pe parcursul întregii zile ne-au parvenit ifromaţii de la CEC, precum că nu s-au depistat încălcări grave, iar dacă au fost din acei care au îndrăznit să ceară explicaţii, li s-a răspuns că listele au fost verificate de mai multe ori şi că acum, nu se mai poate face nimic cu privire la neregulile găsite.

Comentarii»

1. Curbet Alexandru - Iulie 30, 2009

Am două întrebări :
1 Ce stejar aţi votat ? 🙂

2 Azi se spune că trebuie să fii nebun sau mort ca să votezi comuniştii.

sper ca să nu fie chiar aşa de rău…


Lasă un răspuns

