jump to navigation

Descoperă puterea gîndrurilor şi cuvintelor tale Iunie 19, 2009

Posted by alaandrei in Gîndul zilei.
Tags: , , , , ,
trackback

25861„Întoarce-Ţi privirea dela păcatele mele, şterge toate nelegiuirile mele.  Zideşte în mine o inimă curată, Dumnezeule, pune în mine un duh nou şi statornic! Nu mă lepăda dela Faţa Ta, şi nu lua dela mine Duhul Tău cel Sfînt. Dă-mi iarăş bucuria mîntuirii Tale, şi sprijineşte-mă cu un duh de bunăvoinţă!” Psalmul 51:9-12

Este timpul să te gîndeşti la ce te gîndeşti. Care sunt lucrurile pe care le păstrezi în minte şi pe care le alimentează gîndirea ta? Eşti concentrat asupra problemelor din viaţa ta? Alegi totdeauna să priveşti lucrurile dintr-o perspectivă negativă? Felul cum priveşti viaţa este decisiv – în mod special pentru tine!

Comentarii»

1. Curbet Alexandru - Iunie 19, 2009

mintea e locul cel mai nepopulat al fiinţei noastre. Acolo ne putem imagina şi acolo ne putem refugia. Dar cu grijă..


Lasă un răspuns

