jump to navigation

Găseşte putere în timpul greutăţilor Mai 22, 2009

Posted by alaandrei in Social.
trackback

” Temeţi-vă de Domnul, voi, sfinţii Lui, căci de nimic nu duc lipsă cei ce se tem de El!” Psalmul 34:9

2414831550080761784qqZtar_fsÎn special, cînd luptăm cu o problemă sau o neputinţă un timp îndelungat, nu este ceva neobişnuit să ajungi într-un loc, în care cădem de acord. „Ei bine,” zicem noi,”întotdeauna am avut această boală. Pobabil că nu mă voi mai face bine niciodată.” sau „Căsătoria mea a fost uscată şi plictisitoare ani în şir. De aş aştepta să se schimbe ceva tocmai acum?”sau „Am atins deja culmea pe care mi-o permite potenţialul meu. Cred că pînă aici mi-a fost, asta e tot ce pot realiza.”  Dacă însă doreşti să ai o viaţă binecuvîntată, trebuie să fii mai determinat decît atît.

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

