jump to navigation

Criza economică!? Ce poate fi mai rău… Mai 21, 2009

Posted by alaandrei in Social.
Tags: , , , , , , , , , , ,
trackback

DSC_0165

Cît trăim avem de învăţat şi acest proces nu se termină niciodată. Dacă nu suntem implicaţi nemijlocit într-un proces de studii la vreo universitate, tot nu poţi spune că ai încetat să mai acumulezi cunoştinţe, doar calitatea lor variază în funcţie de împrejurări, oameni, loc şi profesori.

Vreau să spun că timpul pe care l-am avut la sesiunea Institutului de Studii Biblice Inductive a fost cel mai valoros şi cel mai eficient în ultimii ani. Am învăţat lucruri ce ţin de diverse aspecte şi domenii ale vieţii de credinţă. În primul rînd această sesiune a contribuit mult la creşterea mea spirituală şi m-a ajutat să înţeleg mai profund lucrarea Domnului Isus pe acest pămînt, în special importanţa procesului de ucenicie. Am auzit multe predici despre porunca Domnului cu privire la facerea de ucenici, dar numai atunci cînd am studiat mai amănunţit Evanghelia după Ioan şi am văzut ce mare preţ a pus Domnul Isus pe aceasta am înţeles şi pot cu mai multă rîvnă să slujesc-L pe prin facerea de ucenici.

O altă mare criză cu care se confrută acum bisericile şi de la noi din ţară şi din alte ţări este numărul insuficient de păstori şi lucrători în Evanghelie, în special în localităţile rurale. Această problemă însă este o  consecinţă directă a faptului că nu se pune preţ pe procesul de ucenicie, sau dacă se fac unele încercări ele nu sunt sistematice şi de durată. Ce e de făcut în această situaţie de criză, care este mult mai gravă decît cea demografică şi economică? Să ne trezim şi să ne … mobilizăm! Să scuturăm de pe umenrii noştri moleşeala şi din inimi indiferenţa faţă de cei de lîngă noi, care pier dacă nu vor avea pe cineva care-i va aduce la credinţă.

Veniţi să studiem împreună cursul „Creşterea Bisericii” pe baza Epistolei lui Pavel către Filipeni. Aceasta este soluţia pentru bisericile noastre, pentru familiile noastre, pentru ţara noastră! Pentru mai multe detalii accesaţi site-ul moldovacrestina.net

Comentarii»

1. Sandu - Mai 21, 2009

Pe mine personal ma preocupa mai mult criza ecomomica si cea politica. Iar cea a religiei ramine cam pe la urma.

Apropo, dupa ce am studiat economia, am inteles din ce este creata societatea si mi-am dat seama ca de fapt religia este un business.

Succese, lupatorilor pentru vorbe goale.

alaandrei - Mai 22, 2009

Draga Sandu, eu nu am studiat economie de aceea probabil am o altă părere cu privire la subiect. Te invit totuşi să studiezi şi Biblia ca să nu fii atît de unilateral. Dar n-am dori ca vizitatorii noştri şă fie dezamăgiţi şi ne-am gîndit să împărtăşim şi căteva din inforamţiile culese de la cei de peste hotare despre criza economică, aşa că te invităm să citeşti articolul „Criza … de data aceasta economică.”


Lasă un răspuns

