jump to navigation

Lasă trecutul în urmă Mai 15, 2009

Posted by alaandrei in Gîndul zilei.
trackback

„Nu că am şi cîştigat premiul, sau că am şi ajuns desăvîrşit; dar alerg înainte, căutînd să-l apuc, întrucît şi eu am fost apucat de Hristos Isus. Fraţilor, eu nu cred că l-am apucat încă; dar fac un singur lucru: uitînd ce este în urma mea, şi aruncîndu-mă spre ce este înainte, alerg spre ţintă, pentru premiul chemării cereşti a lui Dumnezeu, în Hristos Isus.”
Php 3:12-14

trecutul în urmăPoate ai trecut în viaţă prin lucruri pe care nimeni nu merită să le experimenteze vreodată. Dacă vrei să trăieşti victorios, nu poţi folosi răni emoţionale din trecut drept scuză pentru alegerile rele pe care le faci astăzi.   Să nu îndrăzneşti să foloseşti trecutul, scuzîndu-ţi atitudinile rele, sau în calitate de raţionament pentru nedorinţa de a ierta pe cineva. Al patrulea pas pentru a trăi viaţa, cu adevărat, acum, este să laşi trecutul în urmă.

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

