jump to navigation

Hoţul nu vine decît să fure, să junghie şi să prăpădească… Mai 15, 2009

Posted by alaandrei in Social.
Tags: , , , , , , , , , , , ,
trackback

Valea Morilor

Cu tristeţe priveam azi, în timpul unei plimbări matinale, ceea ce a rămas din lacul, din Valea Morilor. Totul e altfel decît m-am obişnuit să văd încă din copilărie şi ce multe amintiri sunt legate de acest loc. Aici veneam cînd eram mică de tot şi construiam castele de nisip. Aici mi-aduceam copiii la plimabare, dar acum acest loc nu-mi trezeşte decît tristeţe şi dezamăgire.

E şi mai trist că aceasta este starea întregii ţări: pustie, furată şi împărăginită. Cum mai pot afirma cei care timp de opt ani au „condus” ţara, că le pasă de ea şi popor, că fac totul pentru a ridica nivelul de trai şi bunăstarea oamenilor.  E trist că demult e uitat conceptul unui adevărat lider şi conducător. Mi-a venit în minte acest verset din Evanghelia după Ioan, unde Domnul Isus spune: „Hoţul nu vine decît să fure, să junghie şi să prăpădească. Eu am venit ca oile să aibă viaţă, şi s’o aibă din belşug.” Ce anume îl califică pe un om drep mare căpetenie la cîrma unui stat, sau chiar şi într-o simplă funcţie de conducere?  Care este, de fapt, menirea acestui om? Cu siguranţă nu cea de a-şi însuşi căt mai multe  bunuri materiale şi a face case celor din familie, pînă la al treilea neam, ci să-i pese de popor, să caute binele celor, pentru care a fost ales în funcţia dată.

Descrierea liderului continuă în Ioan şi spune: „Păstorul cel bun îşi dă viaţa pentru oi. Dar cel plătit, care nu este păstor, şi ale cărui oi nu sînt ale lui, cînd vede lupul venind, lasă oile şi fuge; şi lupul le răpeşte şi le împrăştie. Cel plătit fuge, pentrucă este plătit, şi nu-i pasă de oi. Ioan 10:11-13

Atunci cînd liderului îi pasă de cei în fruntea cărora a fost pus, este implicat în viaţa lor, le cunoaşte nevoile şi problemele cu care se confruntă. Apoi un lider este la dispoziţia oamenilor pentru a soluţiona aceste probleme. După aşa un lider ar merge poporul, de astfel de lideri  avem noi nevoie. Nu de cei care fug la apropierea pericolului, nu din cei care se lasă manipulaţi şi influenţaţi de cei cu punga plină, pe care tot de pe spinarea poporului au umplut-o.

Nu poţi fi un adevărat lider dacă n-ai cunoscut pe Cel care a spus : „Eu sînt Păstorul cel bun. Eu Îmi cunosc oile Mele, şi ele Mă cunosc pe Mine, aşa cum Mă cunoaşte pe Mine Tatăl, şi cum cunosc Eu pe Tatăl; şi Eu Îmi dau viaţa pentru oile Mele.” Ioan 10:14-15 Domnul Isus şi-a dat viaţa pentru ca toţi cei care vor crede în El şi-L vor urma, să aibă o viaţă din bleşug! Tu pe cine urmezi?

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

