jump to navigation

Noul Legămînt Mai 2, 2009

Posted by alaandrei in Poezie.
trackback

jesus-bible-14g

Am auzit pe mulţi vestind Cuvîntul,

Dar prea puţini vorbind de Dumnezeu,

De ce-a făcut cînd, L-a ales pe Fiul,

Să fie Mare Preot pentru El.

Şi-am auzit ades atîtea lucruri,

Ce n-ar trebui în viaţă să le-avem,

Atîtea legi, porunci şi interdicţii,

Pe care noi mereu le tot călcăm.

Am încercat să fiu cum mi se cere,

Şi m-am zbătut, dar fără nici un rost,

Cu cît mai mult doream să fac doar bine,

Cu-atît mai rău făceam, cădeam mai jos.

Deci, nu puteam să cred nici pentr-o clipă,

Că Dumnezeu poate iubi pe cineva,

În care este-atîta josnicie,

Şi să-l primeacă chiar dacă-i aşa.

Dar am aflat o veste minunată,

Ceva, ce m-a făcut din nou să sper,

Cînd am citit că s-a schimbat şi legea,

Şi calea care duce către cer!

E vorba de schimbarea preoţiei,

Şi de un Legămînt mai bun, mai nou,

De-o jertfă-adusă pentru oameni,

Fiind al dragostei cereşti ecou.

O jertfă mai desăvîrşită,

Adusă-odată pentru totdeauna,

Şi-un Mare Preot care mijloceşte,

Pentru oricine crede, şi-I se-nchină,

Şi-o lege nouă, scrisă chiar pe inimi,

Ce-ţi dă putere şi credincioşie,

Şi-o bucurie care-ntrece toate,

Şi-o ţară-n ceruri, pentru veşnicie!

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

